Časté dotazy:

Co když se věci neprodají ?

To je dobrá otázka, kterou nám dáváte pokaždé když přijdete, ale tím zpochybňujete naše schopnosti vybírat a prodávat věci. Už při výběru zboží bereme jen to o čem máme povědomí, že se to dá určitě prodat.

Když se věc neprodává

  • citlivě slevujeme podle potřeby
  • můžete si přijít pro zboží a vzít si jej zpět
  • pokud se neprodá ani po prodeji a vy jej nebudete chtít zpět, tak zboží rozdáme

 

 

 

Co když chci věc zpátky a nemáte jí ani na eshop ani v obchodě?

V tom případě vám jí vyplatíme jako kdyby byla prodaná

 

 

 

Mohu si vzít nějaké věci zpět ?

Samozřejmě ano, ale během prvních dvou měsíců mám ke smlouvě dodatek a v něm je bod, že si můžeme strhnout poplatek 15% za vrácení zboží, ale je to spíše jistota pro nás ať naše práce je krytá. Po uběhnutí dvou měsíců si můžete nechat připravit jakékoliv věci k vrácení zdarma. Jen je potřeba nám dát vědět o dva dny dříve. 

 

 

Můžu nechat tady všechno?

Pouze věci, které jsme vybrali na váš prodejní účet. Ostatní neprodejné věci jsou stále vaše a musíte udělat s nimi cokoliv podle svého uvážení. 

Kdy si mohu přijít vyzvednout vyúčtování?

Kdykoliv, ale preferujeme, jednou za dva týdny. 

Je tu krabice zadarmo?

Podobná otázka jako Můžu tady nechat všechno, ale je jiná. Pokud odmítneme vaše věci do prodeje. Tak to myslíme opravdu vážně a krabice před obchodem nejsou na rozdávání věcem zadarmo, ale je to místo, který je vyhrazen pro venkovní prodej knih.

Je prodejní účet zdarma?

Ano prodejní účet je zcela zdarma. Za vedení účtu si nevedeme žádné další poplatky. Máme svou provizi a v této provizi máme započítáno vše. Takže žádné další poplatky např: za zpracování položky na váš prodejní účet u nás neexistuje.