Eshop

Co když nemohu vložit knihy do košíku?

  • je možné, že jste zachytili index stránky již prodané knihy a pokud nejde kniha vložit do košíku tak je již prodaná
  • můžete se podívat na dostupnost knihy, pokud je skladem, tak i půjde vložit do košíku a na 99 % jí můžeme pro vás připravit
  • pokud u políčka dostupnost se objeví nedostupné, knihu již nemáme a je již tedy prodaná

Osobní vyzvednutí

 

  • prosíme nakupující, aby si objednávky k osobnímu vyzvednutí objednávali vždy na eshopu před návštěvou Mercatina, abychom vám mohli objednávku připravit k vyzvednutí a nemuseli jí dohledávat v okamžiku vaši návštěvy
  • objednávky k osobnímu vyzvednutí musí být vždy placeny předem nebo hotově. Jakmile bude platba připsaná na náš účet, pak vaší objednávku připravíme k vyzvednutí

Mohu si vytvořit objednávku na dobírku?

  • z důvodů často nevyzvednutých zásilek zásilky dobírkou neodesíláme.
  • objednávku je nutné zaplatit předem kartou, nebo převodem na náš účet.

 

Mohu změnit způsob platby?

 

  • napište nám prosím na email info@mercatino.cz a my se o změnu platby postaráme a následně vás budeme informovat

Jakou mám jistotu, že kniha bude v pořádku, pokud uvádíte jako stav zboží ,,viz foto“?

  • knihy, které přidáváme na eshop, tak by měly být nepoškozené
  • pokud má zboží dodatečné vady jako jsou podtrhnutí textu, zničená vazba, natržené, zvlněné stránky, přidáváme vždy dodatečné fotky, které skutečný stav doloží
  • pokud je kniha zničená na eshop jí ani nepřidáváme

 

Jsou fotky na eshopu skutečné?

  • fotografie, které vidíte u zboží, které prodáváme , jsou určitě naše 🙂
  • v případě, kde je pěkný stav, pořizujeme pouze jednu fotku, což považujeme u většiny knih za zcela dostatečné