Máte pocit, že prodej Vašich věcí na internetových prodejních bazarech Vás někdy frustruje?

 

   

50% veškeré Vaší snahy prodat přijde vniveč 

 

Prodáváte své věci na internetu a někdo Vám napíše, že má zájem o koupi konkrétní věci? Zájemce se ještě např. zeptá na poštovné, poprosí o detailnější fotografie apod. Vy všechno připravíte, zjistite cenu poštovného. Informujete zájemce o detailním stavu a vůbec mu odpovíte na vše, co chce vědět a potom jako by se po něm slehla zem.

 

Anonymita potencionálních zájemců způsobuje nedostatečnou komunikaci při prodeji.

Dost často se stane, že zákazník ani neodepíše v podobě – „Vaši nabídku jsem zvážil, ale nemám zájem“. Prostě nic. Proč by ztrácel čas odpovědí? Nenapíše. Proč by měl odepsat? Nestojíte mu za to? Je to podle mě o tom, že zájemci jsou anonymní. Komunikace s prodejcem je pro ně také ztráta času.

Nebo zájemce má zájem o Vaši věc, např. o Vaše boty, které prodávate na internetu. Zájemce se rozhodne pro osobní předání, protože je ze stejného města jako vy. Domluvíte si čas a přesné místo. Přijdete ještě před schůzkou na místo setkání a čekáte. Čas běží. Zájemce se neobjevuje, voláte, nikdo nezvedá tel., nikdo neodpovídá. Zájemce se i přes domluvenou schůzku neozval. Proč? Pravděpodbně je to kvůli tomu, že mu něco nevyšlo a protože Vás v podstětě nezná, nemá ani potřebu se ozývat. Ví, že si nemůže pokazit reputaci, protože opět, zájemce je anonymní ve své podstatě.

   

Na domluvené předání zboží nedorazí až 30% potencionálních kupců.

 

Vítejte v prodeji použitých věcí přes internet ve 21. století. Kdy prodej Vašich věcí může dost často odrovnat vaši nervovou soustavu.

    Ano jsou slušní zákaznici, jsou i zájemci, kteří na osobní předání přijdou. Mnohokrát své věci úspěšně prodáte. Proč by nepřišli. Přece o Vaši věc stojí. Ale dost často si zájemce není jistý tím, jestli Vaši věc chce, potřebuje, přemýšlí o tom. A proto pokud se rozhodne, že jí nechce, nebude Vám to psát, protože by před Vámi ukázal svou slabost (váhavost) a tak raději ani neodepíše. 

Stojí Vám to za to?

 

Nevýhody prodeje na internetu.

  • komunikace zabírá dost času, zkuste si to propočítat. Jakou hodnotu dávate hodině svého času? 
  • musíte se aktivně podílet na odeslání nebo předání zásilky(další čas)
  • nikdy nevíte, na koho narazíte
  • dost často zájemci nerespektují Vámi dané ceny
  • zájemce si zarezervuje zboži a přestane komunikovat