Jaké knihy se u nás prodávají?

Jsou nějaké žánry, a knihy které se prodávájí nejvíce?

  • Sci-fi, Fantasy,Horor

 

Prattchet –  Zeměplocha

Rowlingová – Harry Potter

Sapkowski – Zaklínač

King- Král hororů

Tolkien- Pán Prstenů

R.R. Martin – Hra o Trůny

 

 

  1. Krásná Literatura (zahraniční literatura)

 

A

Ajtmanov Čingiz Alighieri Dante Allende Isabel Asimov Isaac Austen Jane

Tady u áčka jsou opravdu velikání. Od těchto spisovatelů zde najdeme Božskou Komedii, Pýcha a předsudek a nebo např. Já Robot.

B

Bach Richard Bradbury Ray Brown Dan Bukowski Charles Bulgakov M.A

Mistr a Markétka je knížka, kterou jsi chci od Bulgakova přečíst již několik let a stále se k ním nedovedu dostat. Všechny řitě světa i ta má je nejznámější knížkou od Bulgakova.

C

Camus Albert Clancy Tom Clarke A.C. Clavell James Coelho Paulo
Cornwell Bernard Cunningham M. Clive Cussler Čechov A.P. Child Lee
Christie Agatha

D

Dahl Roald Deaver Jeffery Defoe Daniel Dickens Charles Dostojevskij
Doyle C.A. Dumas A.

Od Dostojevského lze prodat vše. Od Dickense pouze Oliver Twist a David Copperfield.

E

Eco Umberto Erskinová Barbara Exupery A. d. Saint Evans Nicholas Ezop

F

Follet Ken Forsyth Frederic Franková Anne Marie Fulghum Robert

Od Forsytha lze prodat pouze Den pro Šakala.

G

Gaiman Neil R. Garcie Marquez G. Gardeer Jostein Goethe Johann W. Gogol Nikolaj V.
Golding William Goldoni Carlo Grass Günter Green John

H

Hamsun Knut Hardy Thomas Harper Lee Heller Joseph Hemingway Ernest
Herriot James

(J.Alfred Wight)

Hesse Herman Homér Hugo Victor

I

Ionesco Eugene Irving John

J

Joyce James

 

K

Kafka Franz Kant Immanuel Kerouack Jack Keneally Thomas
Kesey Ken Elton King Stephen Kipling Rudyard Krylov Ivan A.

L

Larsson Stieg Lewis Sinclair Lindgren Astrid London Jack

 

M

Machiavelli Niccolo Martin G.R.R. MacDonald Betty McCarthy Cormac Merle Robert
Mello Anthony De Mertlík Rudolf Meyer Stephenie Meyrink Gustav Moliére (Poquelin Jean Baptiste)
Murakami Harumi Myrer Anton

N

Nabokov Vladimír Naso P. Ovidius Nietzsche Friedrich Wilhelm

O

Orwell George Oz Amos

P

Palahniuk Chuck Pamuk Orhan Poe Edgar Allan Pratchett Terry
Prévert Jacques Proust Marcel Puškin Alexandr S. Puzo Mario

R

Remarque Erich M. Rolland Romain Rowling Joanne K.

S

Saavedra M. de Cervantes Salinger Jerome David Sapkowski Andrzej Saroyan William Sartre Jean-Paul
Shakespeare William Sheldon Sidney Simmel J. Mario Singer Isaac B. Smith Wilbur
Solženicyn Alexandr Stoker Bram Styron William

T

Tolkien J.R.R. Tolstoj Lev N. Turgeněv Ivan S. Twain Mark

V

Verne Julius Vonnegut Kurt Waltari Mika Wilde Oscar

Z

Zola Émile
Prodej na internetových bazarech typu bazos-sbazar.

Prodej na internetových bazarech typu bazos-sbazar.

Máte pocit, že prodej Vašich věcí na internetových prodejních bazarech Vás někdy frustruje?

 

   

50% veškeré Vaší snahy prodat přijde vniveč 

 

Prodáváte své věci na internetu a někdo Vám napíše, že má zájem o koupi konkrétní věci? Zájemce se ještě např. zeptá na poštovné, poprosí o detailnější fotografie apod. Vy všechno připravíte, zjistite cenu poštovného. Informujete zájemce o detailním stavu a vůbec mu odpovíte na vše, co chce vědět a potom jako by se po něm slehla zem.

 

Anonymita potencionálních zájemců způsobuje nedostatečnou komunikaci při prodeji.

Dost často se stane, že zákazník ani neodepíše v podobě – „Vaši nabídku jsem zvážil, ale nemám zájem“. Prostě nic. Proč by ztrácel čas odpovědí? Nenapíše. Proč by měl odepsat? Nestojíte mu za to? Je to podle mě o tom, že zájemci jsou anonymní. Komunikace s prodejcem je pro ně také ztráta času.

Nebo zájemce má zájem o Vaši věc, např. o Vaše boty, které prodávate na internetu. Zájemce se rozhodne pro osobní předání, protože je ze stejného města jako vy. Domluvíte si čas a přesné místo. Přijdete ještě před schůzkou na místo setkání a čekáte. Čas běží. Zájemce se neobjevuje, voláte, nikdo nezvedá tel., nikdo neodpovídá. Zájemce se i přes domluvenou schůzku neozval. Proč? Pravděpodbně je to kvůli tomu, že mu něco nevyšlo a protože Vás v podstětě nezná, nemá ani potřebu se ozývat. Ví, že si nemůže pokazit reputaci, protože opět, zájemce je anonymní ve své podstatě.

   

Na domluvené předání zboží nedorazí až 30% potencionálních kupců.

 

Vítejte v prodeji použitých věcí přes internet ve 21. století. Kdy prodej Vašich věcí může dost často odrovnat vaši nervovou soustavu.

    Ano jsou slušní zákaznici, jsou i zájemci, kteří na osobní předání přijdou. Mnohokrát své věci úspěšně prodáte. Proč by nepřišli. Přece o Vaši věc stojí. Ale dost často si zájemce není jistý tím, jestli Vaši věc chce, potřebuje, přemýšlí o tom. A proto pokud se rozhodne, že jí nechce, nebude Vám to psát, protože by před Vámi ukázal svou slabost (váhavost) a tak raději ani neodepíše. 

Stojí Vám to za to?

 

Nevýhody prodeje na internetu.

  • komunikace zabírá dost času, zkuste si to propočítat. Jakou hodnotu dávate hodině svého času? 
  • musíte se aktivně podílet na odeslání nebo předání zásilky(další čas)
  • nikdy nevíte, na koho narazíte
  • dost často zájemci nerespektují Vámi dané ceny
  • zájemce si zarezervuje zboži a přestane komunikovat